Zmiany organizacji pracy Starostwa

Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne koronawirusemSars-CoV-2 bezpośrednia obsługa interesantów we wszystkich wydziałach Starostwa Powiatowego w Ciechanowie zostaje ograniczona do odwołania.

W celu załatwienia sprawy petenci proszeni są o kontakt z poszczególnymi Wydziałami:

WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY-BIURO OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW: +48 729-055-955

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I TRANSPORTU (obsługa wszystkich spraw z zakresu zadań wydziału odbywa się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na wizytę:

  • Rejestracja pojazdów) : +48 729 055 901, +48 729 0559030,
  • Prawo jazdy: +48 729055 902,
  • lub po wcześniejszym internetowym umówieniu się na wizytę: www.bezkolejki.eu/spciechanow,
  • poprzez skrzynkę podawczą znajdującą się na parterze w holu Starostwa przy punkcie informacyjnym (czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku 2-3 dni robocze od dnia złożenia dokumentów),
  • poprzez pocztę tradycyjną (dotyczy zgłoszenia nabycia/zbycia),
  • poprzez stronęhttps://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne(dotyczy zgłoszenia nabycia/zbycia/wymagany profil zaufany).

Informacja o wymaganych dokumentach oraz wnioski do spraw rozpatrywanych przez Wydział Komunikacjii Transportu dostępne są pod adresem: https://stciechanow.bip.org.pl/index/index/id/206

Status wyprodukowanych dokumentów komunikacyjnych (prawo jazdy, dowód rejestracyjny) można sprawdzić pod adresem : https://info-car.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*